3. TEDEN: 23. – 27. 11. 2020

Drage moje učenke, dragi moji učenci!

Pred nami je 3. teden učenja na daljavo. Prejela sem fotografije vaših izdelkov. Krasne izdelke ste ustvarili. Vesela sem, ker se trudite in pridno delate. Zahvalite se tudi vašim staršem za trud, čas in vso pomoč, ki vam jo nudijo. Ostanite zdravi.

Un abbraccio fortissimo a tutti voi. Vsem vam pošiljam velik objem.

La vostra insegnante Anja

1. Buongiorno ragazzi, come state? Spero bene. Dober dan, učenci. Kako ste? Upam, da ste dobro. Pozdravimo se z našo pesmico “BUONGIORNO”.

2. Utrdite učno snov prejšnjega tedna s pomočjo KVIZA (klik).

3. Apri il libro a pagine 16, 17. Odpri knjigo na str. 16, 17. Ascolta e leggi. Poslušaj in preberi.

IL COMPITO DI ITALIANO

4. IGRA VLOG: Pokliči sošolca ali sošolko po telefonu oz. prosi za sodelovanje nekoga izmed družinskih članov in skupaj uprizorita igrico. Eden izmed vaju naj prevzame vlogo učiteljice, drugi pa naj bo Nicolò. Buon divertimento! 😊 Lepo se imej. 😊

5. Katere šolske potrebščine so bile omenjene v stripu? Ustno jih poimenuj tudi v italijanščini. Pomagaj si z učbenikom (str. 16, 17).

6. Današnje ure italijanščine je konec. Pozdravimo se.

Arrivederci, arrivederci maestra …

1. Buongiorno ragazzi, come state? Spero bene. Dober dan, učenci. Kako ste? Upam, da ste dobro. Pozdravimo se z našo pesmico “BUONGIORNO”.

2. Danes bomo spoznali šolske potrebščine. Večino pripomočkov zagotovo že poznaš, saj smo to učno snov obravnavali tudi v lanskem šolskem letu. Natisni učno gradivo in ga zalepi v zvezek.

3. Učno gradivo reši s pomočjo moje razlage. Klikni na POSNETEK.

4. Reši vaje:

  • Libro dello studente (učbenik), pagina 21, naloga označena z žogico: CERCAPAROLE. V razpredelnici poišči imena prikazanih predmetov. Črke, ki ostanejo neuporabljene, jih zapiši na črtice. Katero rešitev si dobil/-a?
  • Quaderno delle attività (delovni zvezek), pagina 10, esercizio 11.
  • Quaderno delle attività (delovni zvezek), pagina 12, esercizio 14.