6. TEDEN: 14. – 18. 12. 2020

1. Buongiorno ragazzi, come state? Spero bene. Dober dan, učenci. Kako ste? Upam, da ste dobro. Pozdravimo se z našo pesmico “BUONGIORNO”.

2. Naš praznični koledar je imel prejšnji teden nekaj težav. Upam, da bo ta teden vse normalno delovalo, tako si boste lahko pogledali, kaj sem pripravila za vas.

3. È o SONO? Prisluhni posnetku, ki sem ga pripravila zate. KLIK.

4. Natisni učno gradivo in ga zalepi v zvezek. Če nimaš tiskalnika, učno snov prepiši v zvezek.

5. Reši:

  • quaderno delle attività, p. 11, es. 12
  • quaderno delle attività, p. 12, es. 13: Kaj imajo otroci? Che cosa hanno? Zgleduj se po primeru. POMOČ: naj vas spomnim, da beseda HA pomeni IMA.

Nalogi slikaj in mi ju pošlji s pomočjo spletnega obrazca (klikni). Obrazec deluje tako, da vneseš zahtevane podatke (ime in prvo črko priimka ter razred), nato klikneš na DOKUMENT in med svojimi dokumenti poiščeš fotografijo, ki želiš deliti z menoj. Na koncu klikneš še na NALOŽI.

6. Današnje ure italijanščine je konec. Pozdravimo se.

ARRIVEDERCI E BACI BACI …

1. Buongiorno ragazzi, come state? Spero bene. Dober dan, učenci. Kako ste? Upam, da ste dobro. Pozdravimo se z našo pesmico “BUONGIORNO”.

2. Ne pozabi pokukati, kaj se skriva pod današnjim poljem našega prazničnega koledarja.

3. L’ORARIO SCOLASTICO (šolski urnik): Natisni učno gradivo ali ga prepiši v zvezek. Dopolni svoj šolski urnik.

Poslušaj, kako se posameznemu predmetu reče v italijanščini ter nato preberi tudi sam in ponovi.

4. Libro dello studente, p. 20, es 4: Ascolta e collega – A scuola mi piace studiare. Poslušaj in poveži.

5. Libro dello studente, p. 20, es. 5: Ascolta e segna – Che cosa ti piace? Poslušaj in označi, kaj ti je všeč?

POMOČ:

  • MI PIACE = VŠEČ MI JE,
  • NON MI PIACE = NI MI VŠEČ;
  • leggere = brati
  • contare = šteti
  • scrivere = pisati
  • disegnare = risati
  • parlare = govoriti
  • giocare = igrati se

6. Današnje ure italijanščine je konec. Pozdravimo se.

ARRIVEDERCI E BACI BACI …