14. TEDEN DELA NA DALJAVO

(15. 02. – 19. 02. 2021)

* NAVODILA SO NAMENJENA UČENCEM, KI NISO PRISOTNI V ŠOLI. *

PREJŠNJO URO SMO PONAVLJALI SNOV. UPORABI TO, KAR SI SLIŠAL/A IN NAREDI NEKAJ VAJ.

VAJA 1

VAJA 2

VAJA 3

13. TEDEN DELA NA DALJAVO

(09. 02. – 12. 02. 2021)

1. PRISLUHNI PREDSTAVITVI – KLIK TUKAJ.

2. V ZVEZEK NAPIŠI NASLOV »Recycling« IN NARIŠI KOŠE KOT NA SLIKI SPODAJ. POD KOŠE ZAPIŠI OZNAKE ZA NJIH.  ODPADKE IZ SPODNJE SLIKE RAZVRSTI USTREZNE KOŠE.

3. DELOVNI ZVEZEK, STRAN 67.

  1. NALOGA: V KOŠE ZA ODPADKE NARIŠI SMETI.
  2. NALOGA: NAPIŠI SEZNAM STVARI, KI JIH VRŽEŠ V KOŠ VSAK DAN.

1. IGRAJMO SE! KAKO HITRO LAHKO RAZVRSTIŠ ODPADKE V USTREZNE KOŠE? KLIK TUKAJ ZA ZAČETEK IGRE.

2. ZDRUŽI ZNANJE ZADNJIH NEKAJ UR IN REŠI NALOGI 1 IN 2 V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 66.

12. TEDEN DELA NA DALJAVO

(01. 02. – 05. 02. 2021)

KER ŽE ZELO DOLGO DELATE OD DOMA IN STE ZELO PRIDNI, JE ČAS, DA SE DANES NEKOLIKO SPROSTIMO! VABIM TE, DA SE RAZGIBAŠ Z YUVIJEM, MU POMAGAŠ ULOVITI IGRAČE, PREMAGATI OVIRE IN IZVAJATI ČAROBNE GIBE. NE POZABI RAZGIBATI JEZIKA, V ANGLEŠČINI SEVEDA 🙂

KLIK TUKAJ

1. POVEŽI SE  NA www.cambridgelms.org/primary, ODPRI ZAVIHEK My learning/Self study/Unit 5/Vocabulary 3.

POMEŠANE BESEDE SKUŠAJ PRAVILNO ZAPISATI V SVOJE ZVEZKE.

FOTOGRAFIJA NALOGE ZA TISTE, KI NE DOSTOPAJO DO PORTALA

2. UPORABI PRIDOBLJENO ZNANJE IN ZAPIŠI OPIS SVOJE SOBE DOLG NAJ BO 5 – 10 POVEDI. ČE POTREBUJEŠ POMOČ, ME LAHK OKONTAKTIRAŠ. KONČAN OPIS NALOŽI TUKAJ.

1. PREBERI SPODNJO BESEDO. PREMISLI, KAJ POČNEŠ V SVOJI SOBI, KADAR ŽELIŠ RAZMIŠLJATI ALI IMETI ČAS ZASE.

2. POSLUŠAJ, KAJ V SVOJI SOBI DELA CLAIRE.

3. ODPRI UČBENIK, STRAN 65. OGLEJ SI NALOGO 1. PRVA TRI VPRAŠANJA PREPIŠI V ZVEZEK. NATO ŠE ENKRAT PRISLUHNI POSNETKU ZGORAJ IN ODGOVORI NA VPRAŠANJA.

4. ODGOVORI ŠE NA ZADNJI DVE VPRAŠANJI. POMAGAŠ SI LAHKO S PRIMEROM V NALOGI 2.

11. TEDEN DELA NA DALJAVO

(25. 01. – 29. 01. 2021)

1. IS YOUR ROOM MESSY OR TIDY? ANSWER TO THE QUESTION.

2. Well I am sure some of you answered their room is messy 😊 And you know what? Flash’s got the same problem. Let’s listen to what her mum says about this.

ODPRI UČBENIK NA STRANI 62 IN PRISLUHNI ZGODBI S KLIKOM SPODAJ.

3. POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My learning/Self study/Unit 5/Reading 1. GLASNO PREBERI POVED IN V UČBENIKU POIŠČI, V KATEERM DELU BESEDILA SE POJAVI.

FOTOGRAFIJA NALOGE ZA TISTE, KI SE NE MORETE PRIJAVITI.

4. REŠI DZ, STR. 62, NALOGA 1 IN 2. POSNETEK ZA NALOGO 1 DOBIŠ SPODAJ.

1. REŠI 2. NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 63. OPAZUJ, NA KAKŠNE NAČINE IZGOVORIŠ »OO« V RAZLIČNIH BESEDAH.

2. URI SE V BRANJU! VEČ KRAT PREBERI ZGODBO TIDY UP!, ČE IMAŠ MOŽNOST SI Z DRUŽINSKIMI ČLANI RAZDELITE VLOGE IN BERITE.

3. ZAMISLI SI RAZŠIRITEV ALI NADALJEVANJE ZGODBE IN JO ZAPIŠI Z ZVEZEK. Možnost razširitve zgodbe si lahko ogledaš v U/63, naloga 2.

SVOJ IZDELEK OBJAVI TUKAJ.

1. PRIPRAVI DZ, STR. 64. POSLUŠAJ SPODNJI POSNETEK. OD PRVEM POSLUŠANJU JE OPAZUJ ILUSTRACIJO, OB DRUGEM PA POVEŽI.

2. PRIPRAVI UČB, STR. 64. OGLEJ SI ILUSTRACIJO, PREBERI BESEDILO IN USTNO PREIZKUSI REŠITVE. TA UČNI LIST IZPOLNI IN PRILEPI V ZVEZEK (ALI PREPIŠI).

3. UPORABI DZ/64 IN U/64 TER PO VZORU OPIŠI SLIKO SOBE.

10. TEDEN DELA NA DALJAVO

(18. 01. – 22. 01. 2021)

1. U/59, naloga 1. OGLEJ SI ILUSTRACIJE IN OPIŠI, KAJ OPAZIŠ. PRISLUHNI POSNETKU SPODAJ CD 2/38. OB PREBERI BESEDILO IN RAZMISLI, KAKO Z BESEDAMI POVEMO, DA JE NEKAJ BLIZU OZ. DALEČ, IN KAKO SE TO ODRAŽA, ČE GRE ZA ENO OZ. ZA VEČ STVARI.

(THESE, THIS, THAT, THOSE)

2. OGLEJ SI PREDSTAVITEV IN UGOTOVI, KDAJ UPORABLJAMO POSAMEZEN IZRAZ.

3. REŠI INTERAKTIVNI DELOVNI LIST.

1. PRAVILO PREJŠNJE URE PREPIŠI V ZVEZEK.

2. VADI UPORABO PRAVILA V TEM KVIZU.

3. REŠI DZ 59 NALOGA 2.

1. ODPRI UČBENIK, STRAN 61, NALOGA 1. PRISLUHNI POSNETKU SPODAJ. O ČEM GOVORI?

2. OGLEJ SI PREDSTAVITEV.

3. REŠI INTERAKTIVNI DELOVNI LIST.

9. TEDEN DELA NA DALJAVO

(11. 01. – 15. 01. 2021)

1. IZDELALI BOMO RECEPT ZA SADNO SOLATO! TUKAJ LAHKO VIDIŠ, KAKO SO VIDETI RECEPTI.

INGIDIENTS = sestavine, ki jih potrebuješ

NAJPREJ ZAPIŠI SESTAVINE, KI JIH POTREBUJEŠ ZA SVOJO SADNO SOLATO.

2. ŠE ENKRAT POGLEJ RECEPT ZGORAJ. VEŠ KAJ POMENI BESEDICA METHOD?

METHOD = POSTOPEK PRIPRAVE

SEDAJ ZAPIŠI, KAJ LAHKO NAREDIŠ S POSAMEZNO VRSTO SADJA. POMAGAJ SI Z BESEDICAMI SPODAJ.

PUT = DAJ V

CUT = IZREZATI

PEEL = OLUPITI

3. FOTOGRAFIJO RECEPTA NALOŽI TUKAJ.

1. DANES BOMO VADILI PRESENT SIMPLE, POMEMBEN ČAS, KI SMO SE GA UČILI SEPTEMBRA.

ČE ŽELIŠ, LAHKO OSVEŽIŠ SPOMIN S PRAVILI ZA TVORJENJE PRESENT SIMPLA SPODAJ IN TUKAJ.

REŠI VAJO 1.

REŠI VAJO 2.

1. PRIJAVI SE NA www.cambridgelms.org/primary ter izberI zavihek My learning/Self study/Unit 5/Vocabulary 1.

ZA TISTE, KI NE DOSTOPATE DO PORTALA SLIKA VAJE TUKAJ.

2. SLEDI PREDSTAVITVI IN SPOZNAJ NOVO BESEDIŠČE.

3. REŠI DZ STRAN 58.

8. TEDEN DELA NA DALJAVO

(04. 01. – 08. 01. 2021)

1. ZA LAŽJI ZAČETEK NOVEGA TEDNA NA DALJAVO REŠI NEKAJ ONLINE NALOG.

POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My Learning/Self-study/Unit 4/Reading 1

POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My Learning/Self-study/Unit 4/Reading 2

2. PRISLUHNI POSNETKU SPODAJ IN REŠI NALOGI 2 IN 3 V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 51.

1. REŠI KRIŽANKO. POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My Learning/Self-study/Unit 4/Vocabulary 2.

2. S ČRTO RAZPOLOVI STRAN V ZVEZKU. NA LEVO STRAN ZAPIŠI »I KNOW WORDS« IN PREPIŠI BESEDE IZ KRIŽANKE. NA DESNO STRAN ZAPIŠI »NEW WORDS«.

3. ODPRI UČBENIK, STRAN 52, NALOGA 1: OGLEJ SI SLIČICE. TISTE, KI ZNAŠ POIMENOVATI ZAPIŠI POD »I KNOW WORDS«. OSTALE ZAPIŠI POD »NEW WORDS«. NJIHOV POMEN POIŠČI TUKAJ: www.pons.si

ODPRI UČBENIK STRAN 52, NALOGA 2: PREBERI IGRO. BESEDE, KI JIH POZNAŠ, ZAPIŠI POD »I KNOW WORDS«. OSTALE ZAPIŠI POD »NEW WORDS«. NJIHOV POMEN POIŠČI TUKAJ: www.pons.si

KONČANO NALOGO FOTOGRAFIRAJ IN NALOŽI TUKAJ.

1. ODPRI UČBENIK NA STRANI 53. POSLUŠALI BOMO POSNETEK, V KATEREM NASTOPA DANIELOVA DRUŽINA. UGOTOVI, KATERA SLIČICA PRIKAZUJE DANIELA, KATERA MAMO IN OČETA IN KATERA NJEGOVO SESTRO. VPRAŠANJA IZ UČBENIKA PREPIŠI V ZVEZKE:

Who makes breakfast on Sunday?

Who drinks milk for breakfast?

Who eats eggs and beans for breakfast?

Who doesent like fruit?

POSLUŠAJ POSNETEK IN POSAMEZNO VPRAŠANJE ZAPIŠI ODGOVOR V CELI POVEDI NPR.: Daniel and his sister Emma make breakfast on Sundays.

2. DZ/52, NALOGA 2. PREBERI BESEDILO. OPAZUJ, KAKO ZASE POVEMO, DA IMAMO NEKAJ RADI IN DA NEČESA NE MARAMO, TER KAKO TO NAREDIMO ZA DRUGE.: I like … / I don’t like … in she/he likes … / she/he doesn’t like …

PRAVILO SI OGLEJ TUKAJ IN GA PREPIŠI V ZVEZEK.

3. TVORI KRATKO BESEDILO O PREHRANSKIH NAVADAH V SVOJI DRUŽINI (3-5 POVEDI). PAZI NA ZGORNJE PRAVILO, KO GOVORIŠ O SEBI OZ. DRUGIH DRUŽINSKIH ČLANIH.

7. TEDEN DELA NA DALJAVO

(21. 12. – 24. 12. 2020)

  1. V TEJ PREDSTAVITVI SI OGLEJ, KAKO SE V ANGLEŠČINI POIMENUJEJO ZA PRIHAJAJOČ PRAZNIČNI ČAS ZNAČILNI ELEMENTI. JIH ZNAŠ PREPOZNATI? IGRAJ IGRO NA KONCU PREDSTAVITVE.
  2. V TEJ PREDSTAVITVI NA ZEMLJEVIDU SVETA KLIKNI DRŽAVO IN RAZIŠČI, KAKO PRI NJIH PREŽIVLJAJO PRAZNIČNI ČAS. NA KONCU PREBERI, KAKO VOŠČIJO V RAZLIČNIH DRŽAVAH.
  3. REŠI DELOVNI LIST, KJER SLIČICO POVEŽEŠ Z BESEDO.
  1. TO JE NAŠA ZADNJA URA V LETOŠNJEM LETU! PRIPRAVLJEN/A NA MALO TELOVADBE? POMAGAJ BOŽIČKU V TEJ IGRI!
  2. UŽIVAJ V POČITNICAH IN SLEDI SPODNJEMU SEZNAMU!

6. TEDEN DELA NA DALJAVO

(14. 12. – 18. 12. 2020)

  1. REŠITVE PREJŠNJE URE (DZ, STR. 47)
  2. OGLEJ SI BESEDE V VIDEU. ČRKE SO POMEŠANE. POSTAVI ČRKE V PRAVILEN VRSTNI RED TAKO, DA DOBIŠ POIMENOVANJA ZA HRANO. RAZMISLI, ZAKAJ SO BESEDE V DVEH STOLPCIH. PRISLUHNI RAZLAGI.
  3. V ZVEZEK REŠI NALOGO 1 IZ UČBENIKA NA STRANI 49. GLEDE NA EDNINO/MNOŽINO SI IZBERI HRANO, KI JE ALI NI NA MIZI. ZAPIŠI TUDI ODGOVORE (YES, THERE IS, NO THERE ISNT). FOTOGRAFIJO REŠENE NALOGE NALOŽI TUKAJ.
  4. REŠI DZ, STR. 49.
  1. REŠITVE PREJŠNJE URE (DZ, STR. 49).
  2. REŠI 1. NALOGO V DZ, STRAN 48.
  3. POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My learning/Self-study/Unit 4/Vocabulary 2
  4. POVADI UPORABO “A, AN, SOME”. REŠI VSAJ TRI NALOGE NA TEM SPLETNEM NASLOVU.
  • PRISLUHNI NOVI ZGODBI O SUPER JUNAKIH (UČB, STR. 50).
  • POVZAMI DOGAJANJE NA SLIČICAH S POMOČJO NASLEDNJIH VPRAŠANJ:

Sličica 1 – What are Super friends doing?

Sličica 2 – Look at their faces. What do you think, how are they feeling? Why?

Sličica 3 – How are they feeling this time? How do you know?

Sličica 4 – Who is using a special power?

Sličice 5–8 – What’s the problem in the story?

  • REŠI DELOVNI ZVEZEK, STRAN 50, NALOGA 1 S POMOČJO POSNETKA SPODAJ.
  • REŠI ŠE NALOGI 2. IN 3. NA STRANI 50. FOTOGRAFIRAJ REŠENE NALOGE IN JIH NALOŽI TUKAJ.

5. TEDEN DELA NA DALJAVO

(07. 12. – 11. 12. 2020)

  • V PONEDELJEK, 07. 12. 2020 SE PRIDRUŽI VIDEO KONFERENCI NA TEJ POVEZAVI. (ALI ID: 228 873 8405).
  • 5.A ob 8.30
  • 5.B ob 9.15
  • OGLEJ SI VIDEO POSNETEK. KAM JE POSTAVLJENO DOGAJANJE?
  • SLEDI VIDEO POSNETKU IN SPOZNAJ NOVO SNOV.
  • PRISLUHNI PESMICI (UČB).
  • LEVA STRAN PESMICE GOVORI O HRANI, ZATO AVTOR POSTANE LAČEN – HUNGRY. DESNA STRAN PESMICE GOVORI O HRANI, KATERA LAHKO POSTANE PIJAČA, ZATO AVTOR POSTANE ŽEJEN – THIRSTY.
  • V DELOVNEM ZVEZKU REŠI STRAN 46: IZPOLNI KRIŽANKO.
  • REŠITVE NALOG PREJŠNJE URE (DZ, STR. 46).
  • SKOZI UVODNI DEL URE TE BO POPELJAL VIDEO POSNETEK.
  • PRAVILO, KDAJ UPORABLJAMO A, AN, SOME SI PREPIŠI V ZVEZEK (ALI NASTISNI).
  • V DELOVNEM ZVEZKU REŠI STRAN 47: NALOGA 1: VSTAVI USTREZEN PREDLOG PRED SAMOSTALNIKOM, NALOGA 2: BESEDE POSTAVI V PRAVILEN VRSTNI RED.

4. TEDEN DELA NA DALJAVO

(30. 11. – 04. 12. 2020)

DRAGI UČENCI. OB KONCU TEGA TEDNA NAS ČAKA PREVERJANJE ZNANJA TRETJE ENOTE “IN THE TOWN”. POUDAREK JE NA “PREPOSITIONS OF PLACE” (KRAJEVNI PREDLOGI) TER NA STAVČNI STRUKTURI “HAS IT GOT?”.

  1. V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 43 POLJUBNO POBARVAJ SLIKO MESTA.
  2. USTNO OPIŠI SLIKO TAKO, DA UPORABIŠ BARVE TER POVEŠ, KJE JE KAJ, NPR.: In my town, the shops are next to the green café.
  3. TRI POVEDI ZAPIŠI V ZVEZEK.
  1. V UČBENIKU NA STRANI 44 SI OGLEJ ILUSTRACIJE. RAZMISLI, KAJ JE NA NJIH.
  2. V ZVEZEK NAPIŠI NASLOV “AT THE TRAIN STATION”. ČE IMAŠ MOŽNOST, POD NASLOV PRILEPI TA LISTIČ, SICER POVEDI PREPIŠI. NAJPREJ REŠI STOLPEC »I THINK«. V KVADRATKE ZAPIŠI ŠTEVILA TAKO, KOT MISLIŠ, DA SI SLIČICE SLEDIJO V ZGODBI.
  3. POSLUŠAJ POSNETEK IN NATO IZPOLNI STOPLEC »THE STORY«.

SLEDI NEKAJ VAJ, S POMOČJO KATERIH SE LAHKO PRIPRAVIŠ NA PREVERJANJE.

  1. “PREPOSITIONS OF PLACE” LAHKO VADIŠ TUKAJ.
  2. “HAS GOT STRTUCTURE” LAHKO VADIŠ TUKAJ.

PREVERJANJE ZNANJA

DANES ZAKLJUČUJEMO Z ENOTO “WHERE WE LIVE” IN ČAKA NAS PREVERJANJE ZNANJA. PREVERJANJE REŠUJ SAMOSTOJNO, BREZ POMOČI UČBENIKA, IPD. PREVERJANJE REŠUJEŠ ZASE, DA DOBIŠ INFORMACIJO, KOLIKO ZNANJA ŽE IMAŠ! OCENJEVANJE SLEDI, KO SE BOMO SPET VIDELI.

LINK DO PREVERJANJA – KLIK.

KO KONČAŠ, NAREDI POSNETEK ZASLONA NALOG IN MI JIH KOT PIRPONKO POŠLJI TUKAJ. ODGOVOROV NE BOM PREVERJALA, LE DA VEM, DA SI REŠEVAL/A! SREČNO 🙂

V PONEDELJEK, 7. 12. 2020 SE DOBIMO NA VIDEOKONFERENCI V MOJI KONFERENČNI SOBI (ID ŠTEVILKA: 228 873 8405), PO SLEDEČEM RAZPOREDU:

5.A OB 8.30; 5.B OB 9.15

3. TEDEN DELA NA DALJAVO

(23. 11. – 27. 11. 2020)

DANES SE BOMO NAUČILI  OPISATI VAŠ NAJLJUBŠI KRAJ V MESTU. DO KONCA URE BOMO ZAPISALI OPIS KRAJA.

  1. V IZHODIŠČE NAJ VAM NALOGA 1 V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 40. POSLUŠAJ POSNETEK IN ZAPIŠI LASTNOSTI OTROKOVNIH NAJLJUBŠIH KRAJEV. S KATERIMI VPRAŠALNICAMI SO SI POMAGALI PRI OPISU? WHERE?, WITH?, WHEN?, WHAT?
  2. VPRAŠALNICE PREPIŠI V ZVEZEK IN NANJ ZAPIŠI KRATKE ODGOVORE (npr.: Where? The cinema. Who with? Mum and dad. When? On Saturday. What? Films for children.)
  3. KRATKE ODGOVORE IZ PREJŠNJE TOČKE SPREMENI V BESEDILO. DODAŠ LAHKO SLIKO SVOJEGA NAJLJUBŠEGA KRAJA. V POMOČ TI JE LAHKO BESEDILO V UČBENIKU NA STRANI 40, NALOGA 2.
  4. KO KONČAŠ, POSKUŠAJ UGOTOVITI, KATERI JE TOMOV NAJLJUBŠI KRAJ (UČB/40/2). ODGOVOR ZAPIŠI.
  5. ODDAJ NALOGO (zapis v zvezek) TUKAJ.
  1. GLEDE NA ZVOČNI OPIS SPODAJ SE ODLOČI, ZA KATERI KRAJ V MESTU GRE.
  1. KO ZAKLJUČIŠ Z POSLUŠANJEM, PREVERI REŠITVE.
  2. ODPRI UČBENIK 40: PREBERI BESEDILO V NALOGI 1. BESEDILU LAHKO TUDI PRISLUHNEŠ NA ZVOČNEM POSNETKU SPODAJ. ODGOVORI NA VPRAŠANJA NALOGE 2  V ZVEZEK.
  • ODRPI TA DELOVNI LIST (ČE IMAŠ MOŽNOST TISKA, GA NATISNI IN PRAVILNE REŠITVE KLJUKAJ). PRISLUHNI POSNETKU SPODAJ, KI OPISUJE ŠTIRI OSEBE. PRI VSAKI ŠTEVILKI (1 – 4) SE ODLOČI, KJE JE OSEBA (a, b ali c).
  1. REŠITVE PREJŠNJE URE: U 40/2.
  2. OPAZUJ FOTOGRAFIJE V PREDSTAVITVI.RAZMISLI, KAJ JE TEMA DANAŠNJE URE IN POSKUŠAJ UGOTOVITI, KAJ JE POSEBNOST FOTOGRAFIJ. ODGOVOR NAJDEŠ NA KONCU PREDSTAVITVE.
  3. ODPRI UČBENIK 42, NALOGA 1. OGLEJ SI UPODOBITVE ŠTIRIH UMETNIŠKIH SLIK  IN RAZISLI, KAJ UPODABLJAJO.
  4. NA INTERAKTIVNEM DELOVNEM LISTU SLIKO POVEŽI Z USTREZNIM ZVOKOM (*opomba: v nekaterih brskalnikih zvok ne deluje.). KATERA JE TVOJA NAJLJUBŠA SLIKA?
  5. DZ/42: VSTAVI PRAVILNO SLIČICO IZ LEVE V USTREZNO SLIKO IZ DESNE.

2. TEDEN DELA NA DALJAVO

(16. 11. – 20. 11. 2020)

  1. IGRAJMO SE VISLICE. POSKUŠAJ UGOTOVITI BESEDO, KI JO LAHKO NAJDEMO V MESTU. KLIK TUKAJ ZA IGRO.
  2. Poskušajte se spomniti, o čem je pripovedovala zadnja zgodba, ki smo jo brali (The Zoo Keeper), kakšne težave so se pojavile in kako so super junaki pomagali. Odgovore dobiš TUKAJ.
  3. OGLEJ SI FOTOGRAFIJE ZGODBE »The tree on a track« V UČBENIKU NA STRANI 38. Kaj meniš, o čem pripoveduje zgodba? Kakšne težave so se pojavile in kako so super junaki pomagali? ZGODBI PRISLUHNI Z KLIKOM TUKAJ.
  4. REŠI 2. IN 3. NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 38.
  5. POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My learning/Self study/Unit 3/Reading 1
  1. TUKAJ DOBIŠ REŠITVE NALOG PREJŠNJE URE.
  2. ŠE ENKRAT GLASNO PREBERI ZGODBO IN JO OBNOVI. POMAGAJ SI S POVEDMI V DZ, STR. 38, NAL 3.
  3. POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org/primary, zavihek My learning/Self study/Unit 3/Reading 2

1. TEDEN DELA NA DALJAVO

(9. 11. – 13. 11. 2020)

Lepo pozdravljeni učenci! Za nami so zares dolge počitnice. Upam, da ste si spočili. Začenjamo s čisto novo temo, zato:

  1. OGLEJ SI SLIČICE IN RAZMISLI, KAJ NA NJIH VIDIŠ.

2. PRISLUHNI PESMICI.

3. REŠI 1. NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 34.

  1. REŠI 1. NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 35.
  2. V ZVEZEK ZAPIŠI NASLOV “MY SECRET TOWN”. ZamislI si, kaj tvoje mesto ima in česa nima. Zapiši povedi z uporabo It has got in It hasn’t got (npr.  Zula has got a school, a cinema, a park and a café. It hasn’t got a hospital or a swimming pool.)
  3. DANES SE BOMO REGISTRIRALI NA SPLETNI STRANI NAŠEGA UČBENIŠKEGA KOMPLETA. SLEDI TEM NAVODILOM.
  4. KO SI SE USPEL/A REGISTRIRATI REŠI NASLEDNJE NALOGE:

Povežem se na www.cambridgelms.org/primary, zavihek My learning/Self study/Unit 3/Vocabulary 2

Povežem se na www.cambridgelms.org/primary, zavihek My learning/Self study/Unit 3/Vocabulary 3

ALI SO KATERE BESEDE NEZNANE? POMAGAŠ SI LAHKO S SLOVARJEM.

ČE SE KOMU NI USPELO REGISTRIRATI, MI PROSIM SPOROČITE 😊.

  1. DANES TE BO SKOZI VEČJI DEL URE POPELJALA PREDSTAVITEV.

2. KO ZAKLJUČIŠ S PREDSTAVITVIJO, REŠI DZ, STR. 37.

3. POVEŽI SE NA www.cambridgelms.org

REŠI /primary, zavihek My learning/Self study/Unit 3/Grammar 1

IN /primary, zavihek My learning/Self study/Unit 3/Grammar 2


Lepo pozdravljeni vsi skupaj. Prosim, preberite si UVODNO OBVESTILO.


DRAGI MOJI UČENCI. ZA LEP ZAČETEK TEDNA VAM POŠILJAM LEPO MISEL. KLIK TUKAJ.